X-Motor Racing


X-Motor Racing (XMR) არის მთლიანათ დამოუკიდებელი პროექტი, მასზე 2007 წლიდან მოყოლებული მუშაობს ადამიანთა ძალიან მცირე ჯგუფი. სიმულატორი გამოირჩევა იმით რომ ფასიან ვერსიაში მოთამაშეს არ გააჩნია არანაირი შეზღუდვა და ხელმისაწვდომია ყველა ის ინსტრუმენტი რასაც დეველოპერები ფლობენ, სიმულატორის მოდელირების საზღვრებში. შესაძლებელია ნებისმიერი ტიპის ავტოს და ტრეკის შექმნა, ნებისმიერი პარამეტრებით. ამაში დაგეხმარებათ დეველოპერისგან გაკეთებული უტილიტები. სიმულატორის უნიკალურობას წარმოადგენს 3D საბურავის ფიზიკა

რადგან XMR გახლავთ დამოუკიდებელი და მას შესაბამისათ გააჩნია ძალიან მცირე ბიუჯეტი, არ გააჩნია ლიცენზირებული ტრეკები და ავტომობილები. ამიტომ სიმულატორში, წარმოდგენილია სხვა მისანიშნებელი სახეებით მაგალითათ, Doxster (porsche boxster) ან ტრეკი D-Park (donington park) სწორეთ ეს ორი კონტენტია შესული დემო ვერსიაში. სრულ ვერსიაში რომელიც ღირს 50$ შესულია 11 ავტომობილი და სხვადასხვა ტიპის 15 ტრეკი. ამის გარდა არსებობსტრეკები და ავტოებიც. როგორებიცაა, Nissan Skyline GT-R R34, Ferrari F430, BMW M3 და ტრეკი Nordschleife The Ring. ეს ადონები მუშაობს მხოლოთ სრულ ვერსიაზე.

სლოგანი <The New Standard of Physics> ამართლებს სახელს, როდესაც შესაბამისი კონფიგურაციით და მანიპულატორით დატესტავს მოთამაშე. ასეთი ინფორმატიული FFB (force feedback) და მრავალფეროვანი ფიზიკა, იშვიათათ შემხვედრია.

ოფიციალური საიტი – X-Motor Racing
დემო ვერსიის გადმოწერა – DEMO
შეძენა – X-Motor Racing (Personal license) $50 X-Motor Racing $80 (Business license)
ადონ ტრეკები და ავტომობილები – X-Motor Racing Mods

სიმულატორის განსაკუთრებანი:

– There are three tire models supported;
– Advanced telemetry system;
– Tire model telemetry system;
– SDK to get in-game physics data and external control
– TORCS compatible UDP interface
– Open physics model;
– 3D Tire Model Viewer;
– Customizable tire model;
– Dedicated server and online/multiplayer up to 32 players;
– Tools for creating/editing tracks and cars;
– VehiclePhysics utility for tweaking physics of the vehicle;
– Wheel, gamepad, joystick, mouse and keyboard steering;
– TrackIR and D-BOX supporting;
– DirectSound and OpenAL supporting;
– Widescreen and TripleHead2Go supporting;

The customizable car physics parametersCommon:

– Sprung mass;
– Unsprung mass;
– Centre of mass;
– Tire/wheel geometry;
– Mass distribution.

Aerodynamics:
– Drag coefficient;
– Lift coefficient;
– Sideforce coefficient;
– Front area;
– Displacement;
– etc.

Steering:
– Steering angle;
– Ackermann steering geometry;
– Caster angle;
– Kingping inlcination.

Brakes:
– Brakes balance;
– Traction control;
– Stability control;
– Anti-lock braking system or ABS;
– etc.

Engine:
– RPM;
– Torque curve;
– Power curve;
– Engine inertia;
– Engine braking;
– etc.

Suspension:
– Travel;
– Stiffness and stiffness curve vs. travel;
– Bump damping and bump damping curve vs. velocity;
– Rebound damping and rebound damping vs. velocity;
– Anti-roll bar (sway bar, stabilizer bar, anti-sway bar) stiffness;
– Camber angle and camber angle vs. travel;
– Toe angle and toe angle vs. travel;
– Track vs. travel;
– Ride height (ground clearance, clearance);
– Anti-squat;
– Anti-dive;
– etc.

Transmission:
– Differential;
– Central differential;
– Gear rations;
– Main gear ratio;
– Transmission inertia;
– Axle shaft inertia;
– etc.

Tire Model:
– Longitudinal properties;
– Lateral properties;
– Aligning torque;
– Aligning torque;
– Camber thrust;
– Pressure;
– Temperature;
– Rolling resistance;
– etc.

Graphics engine supports

– Shader Model 2.0/3.0;
– TrueHDR;
– Bumpmapping/normalmapping;
– Realtime reflection/refraction;
– Stencil shadows;
– FSAA;
– Motion blur.

Comments
  1. როგორ იქნა განვაახლე ყველაფერი :D

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s